Що корисного мною зроблено сьогодні:
- "надбав" чітку шпаргалку для написання коментарів тренера в блогах для рефлексії навчання;
- переконався, що організовувати педради чи мозкові штурми он-лайн таки досить корисно;
- глибше розібрався з cacoo.com - справді, зручно, хоча ще треба добряче подумати, як це можна застосувати на своїх уроках; до речі, посилання на нашу діаграмку: https://cacoo.com/diagrams/dH3nqWEHCWtZdx7t
- завдяки мозковому штурму виявили помилки у плануванні до проекту (контрольний список - справді потужний інструмент), постараюсь тепер не допускати таких помилок у слухачів курсів (звісно, якщо раптом вони з'являться).
А ще сьогодні - чудова погода, лагідне сонце, відсутність дощу, смак улюбленого морозива на губах і відсутність учнів у зоні прямої видимості!
ЖИТТЯ ПРЕКРАСНЕ ... коли ми не в школі !!!
Ви абсолютно вірно сказали, що корисного зроблено Вами за другий день майстер-класу. Успіхів вам і натхнення!
ВідповістиВидалити