середу, 30 вересня 2015 р.

Майстер-клас, день 3

Девіз дня мабуть такий: легко в навчанні - важко у бою!
Чи навпаки, важко у бою - легко у навчанні?

Екватор. Страхи розвіялись, з'явилась впевненість, що тунель має-таки кінець.

День систематизації, узагальнень і нових відкриттів. Виявляється, все нове - це старе, але добряче забуте. Нарешті випливли у пам'яті загадкові "основні 5 цілей формуючого оцінювання:

  • визначення навчальних потреб учнів; 
  • спонукання учнів до самоспрямування у навчанні та співробітництва;
  • відслідковування прогресу в навчанні учнів;
  • перевірка розуміння учнями особливостей власного мислення та спонукання їх до самопізнання;
  • визначення рівня здобутих учнями знань та отриманих навичок.

Виявляється, і шпаргалку робити не потрібно - колесо вже встигли придумали.

Розібрались з кращими варіантами форм для оцінювання - саме так, як я й робив (звісно, в Excel форма зручніша). Європейська шкала оцінювання, щоправда, не сподобалась - незвично жорстка, хоча для неформального оцінювання і самооцінювання завищені вимоги - це може й на краще.

Робота в групах - насолода, особливо якщо вона не жорстко обмежена в часі. Одна голова не зрівняється з трьома-чотирма. Перелопатили навчальний план, покромсали і залишились задоволені. Залишилось докромсати учнівську роботу з не меншою насолодою :-)

В нагороду - бонус від непередбачуваної долі:
http://master-test.net  http://svettlana2012.blogspot.com http://disted.edu.vn.ua


Ці симпатичні малюнки взяті з сайтів iveraconsulting.ru, stihi.ru 



Немає коментарів:

Дописати коментар