середа, 26 березня 2014 р.

Модуль 3

Котрий раз переконуюсь, як важко формулювати ключові та тематичні запитання. Варто десь зробити банк таких запитань, щоб полегшити роботу вчителям - тим паче, всі ми працюємо з одними навчальними програмами в одному світі.

Проектна діяльність учнів - справді дуже хороша річ. І ці запитання - неваловажна частина методу. САМОСТІЙНИЙ пошук знань та компіляція здобутої інформації - надзвичайно цінна риса для учнів. Однак, щоб не викликати відразу внаслідок надмірного перевантаження, проекти не можна робити одночасно з кількох навчальних предметів. Цей метод спрацює, якщо учень виконуватиме свій проект (сам чи у групі) певний час (кілька тижнів), а потім зможе відпочити від роботи, відновити сили і бажання. Причому чим інтенсивінше учень працював, тим тривалішим повинно бути відновлення. Згадаємо учнівські наукові роботи ШНТУ - вони виконуються лише ОДИН раз на рік, лише у цьому разі робота буде повноцінною

І рефлексія - ще один непоганий момент у самооцінюванні учнів. Знову ж таки, не для всіх. Не кожен має схильність ділитися думками з іншими чи з собою Природу не відміниш.

Дивна ситуація - нас чекає повномасштабна війна - а ми робимо вигляд, що нічого не відбувається. Цікаво, чи встигнемо ми завершити ці курси?


Немає коментарів:

Дописати коментар