пʼятницю, 28 березня 2014 р.

Модуль 5

Інтернет для учнів - що може бути ... кориснішим? шкідливішим?

Для методу проектів - це золоте дно. А звідкіля ще отримати таку кількість інформації та картинок? Однак це і зло - у багатьох випадках можна скористатись вже готовою інформацією, особливо не напружуючись (видати продукт чужих мізків за свій). Звісно, творчі учні таким не зловживають - але не всі учні є творчими особистостями. І велика проблема у проектних роботах - "інтернетний рефератизм", коли просто систематизується (у кращому разі) чи просто копіюється чужа інформація. Звісно, учні зовсім не зобов'язані заявляти про плагіат чи робити посилання на "позичений матеріал". І знову вчительська інтуїція - основний критерій оцінювання таких робіт.

Що стосується інтернет-інструментів для спілкування учнів - то їх вивчають лише з 10 класу. Що ж тоді робити вчителям у молодших класах? Самостійно навчати учнів роботі, наприклад, зі Скайпом, чи пропонувати цим зайнятись вчителеві інформатики у позаурочний час? Проблема...

І як добре, що користуватись інтернет-ресурсами можна безкоштовно (звісно, з дотриманням авторських прав)!

(зображення з сайту http://g4.mk.ua :)))


Немає коментарів:

Дописати коментар